| Wydział Informatyki | ||||||||||
| Kierunek studiów | Matematyka Stosowana | Poziom i forma studiów | pierwszego stopnia inżynierskie stacjonarne | |||||||
| Specjalność / Ścieżka dyplomowania | Przedmiot wspólny | Profil kształcenia | praktyczny | |||||||
| Nazwa przedmiotu | Aplikacje internetowe oparte o komponenty | Kod przedmiotu | MAT1AIK | |||||||
| Rodzaj przedmiotu | obieralny | |||||||||
| Forma zajęć i liczba godzin | W | Ć | L | P | Ps | T | S | Semestr | 5/6 | |
| 30 | 30 | Punkty ECTS | 4 | |||||||
| Przedmioty wprowadzające | Programowanie obiektowe (MAT1POB), | |||||||||
| Cele przedmiotu |
Podstawowe koncepcje aplikacji opartych o komponenty biblioteki Angular2+ oraz wykorzystanie ich do tworzenia nowoczesnych, wydajnych i łatwych w utrzymaniu interfejsów użytkownika. |
|||||||||
| Treści programowe |
Wykład: Pracownia specjalistyczna: |
|||||||||
| Metody dydaktyczne |
metoda projektów, pokaz, programowanie z użyciem komputera, burza mózgów, metoda przypadków, wykład konwersatoryjny, wykład problemowy, wykład informacyjny, |
|||||||||
| Forma zaliczenia |
Wykład - zaliczenie pisemne. |
|||||||||
| Symbol efektu uczenia się | Zakładane efekty uczenia się | Odniesienie do kierunkowych efektów uczenia się | ||||||||
| EU1 | ma wiedzę o budowie interfejsów aplikacji internetowych z wykorzystaniem gotowych komponentów |
K_W09 |
||||||||
| EU2 | zna architekturę oraz techniki kompozycji aplikacji opartych o komponenty |
K_W09 K_W10 |
||||||||
| EU3 | umie zaprojektować i zaimplementować interfejs użytkownika aplikacji internetowej z wykorzystaniem biblioteki opartej o JavaScript |
K_U10 K_U18 |
||||||||
| EU4 | potrafi przetestować kod napisanej aplikacji i zdiagnozować błędy |
K_U11 |
||||||||
| Symbol efektu uczenia się | Sposób weryfikacji efektu uczenia się | Forma zajęć na której zachodzi weryfikacja | ||||||||
| EU1 | zaliczenie pisemne | W | ||||||||
| EU2 | zaliczenie pisemne | W | ||||||||
| EU3 | projekty zaliczeniowe | Ps | ||||||||
| EU4 | projekty zaliczeniowe | Ps | ||||||||
| Bilans nakładu pracy studenta (w godzinach) | Liczba godz. | |||||||||
| Wyliczenie | ||||||||||
| 1 - udział w wykładach | 30 | |||||||||
| 2 - udział w pracowni specjalistycznej | 30 | |||||||||
| 3 - opracowanie i wykonanie zadań programistycznych | 15 | |||||||||
| 4 - realizacja zadań projektowych | 15 | |||||||||
| 5 - przygotowanie do zaliczenia wykładu | 5 | |||||||||
| 6 - udział w konsultacjach | 5 | |||||||||
| RAZEM: | 100 | |||||||||
| Wskaźniki ilościowe | GODZINY | ECTS | ||||||||
| Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela | 65 (1)+(6)+(2) |
2.6 | ||||||||
| Nakład pracy studenta związany z zajęciami o charakterze praktycznym | 60 (3)+(2)+(4) |
2.4 | ||||||||
| Literatura podstawowa |
1. Y. Fain, A. Moiseev, Angular 2. Programowanie z użyciem języka TypeScript, Helion, 2017. |
|||||||||
| Literatura uzupełniająca |
1. J. Wilken, Angular w akcji, Helion, 2019. |
|||||||||
| Jednostka realizująca | Katedra Systemów Informacyjnych i Sieci Komputerowych | Data opracowania programu | ||||||||
| Program opracował(a) | dr inż. Urszula Kużelewska | 2021.04.20 | ||||||||